یک ساختار برنامه ریزی فروش که معمولاً در برنامه ریزی استراتژیک تجاری مورد استفاده قرار می گیرد مدل VMGS است. وقتی یک شرکت بخواهد از طریق برنامه ریزی خود به اهداف فروش بالاتری دست یابد، از این چارچوب برای رسیدن به هدف مورد نظر استفاده می کند. مدل VMGS بر این اساس استوار است که، هنگامی که می خواهید یک برنامه موثر ایجاد کنید باید چندین عنصر را در نظر بگیرید؛ این فاکتورها عبارتند از:

  • چشم انداز
  • ماموریت
  • اهداف کوتاه مدت و بلند مدت
  • استراتژی ها و تاکتیک ها

فرآیند برنامه ریزی فروش و چگونگی افزایش فروش سازمانی

برنامه ریزی فروش برای افزایش فروش

مشخصات یک برنامه فروش که باید بدانید!

سازماندهی منابع داخلی قبل از برنامه ریزی فروش

تعیین اهداف آینده و چشم انداز در برنامه ریزی فروش

مراحل برنامه ریزی فروش در نمونه پلن فروش

7 راهکار کاربردی برای اجرای بهتر روش های برنامه ریزی فروش

برنامه ,یک ,ریزی ,مدل ,vmgs ,اهداف ,برنامه ریزی ,یک برنامه ,فروش که ,مدل vmgs ,چندین عنصر

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها


کتابخانه عمومی شهید مطهری جاجرم انتي ويروس ها کتابخانه باقرالعلوم (ع) پاکدشت twitterpublish دانلود طرح تعالی clothingroz دنیای داگی اخبار دنیای تکنولوژی رزدانلود SADBOY.IR