هدف خود را مشخص کنید. قاعدتاً مشخص کردن هدف شرکت باید همیشه اولین قدم شما در برنامه ریزی تماس تلفنی - یا هر گونه فعالیت تجاری دیگر باشد. آیا هدف شما این است که خود را به عنوان یک مشاور قابل اعتماد معرفی کنید؟ یا اینکه باید معامله خاصی را قرارداد ببندید؟ وقتی هدف اصلی خود را تعیین می کنید، می توانید مراحل بعدی روش های برنامه ریزی فروش را برای دستیابی به آن دنبال کنید.
وضعیت موجود را ارزیابی کنید. نکته بعدی در لیست روش های برنامه ریزی فروش، ارزیابی صادقانه وضعیت است و این حالت، به هدفی که در مرحله اول تعیین کرده اید مربوط خواهد شد. اگر هدف شما گسترش روابط تیم فروش با مشتری است، ارزیابی وضعیت فعلی، شامل تعریف روابط فعلی در مجموعه تیم فروش شرکت خواهد بود.
موانع موفقیت را فهرست و جمع آوری کنید. این مرحله می تواند یکی از مهمترین مراحل برای دستیابی به اهداف شما باشد: گزارش دقیقی از موانع موفقیت خود ایجاد کنید. شناسایی عوامل و موانعی که دقیقاً در برابر آن قرار دارید می تواند بسیار الهام دهنده باشد و باعث شود که ایده های جدید در مورد چگونگی غلبه بر موانع در ذهن شما ایجاد شود. این را می توانید در تمام روش های برنامه ریزی فروش پیدا کنید.
نقاط قوت و دارایی های خود را ارزیابی کنید. نگاهی صادقانه به منابع در دسترس خود بیندازید و به این فکر کنید که چگونه می توانید از آنها برای رسیدن به هدف خود استفاده کنید. نقاط قوت و دارایی ها می توانند مواردی مانند روابط شخصی، مجموعه فروش، مزایای رقابتی مانند محصولات جدید و موارد دیگر را شامل شود. مزیت رقابتی در همه روش های برنامه ریزی فروش مورد توجه و تمرکز قرار می گیرد.
استراتژی ویژه ای برای فروش ایجاد کنید. با استفاده از اطلاعاتی که در مراحل اول تا چهارم، جمع آوری کرده اید، با تشریح چگونگی رسیدن به هدف، برنامه فروش خود را توسعه دهید. بسته به شرایط شرکت، برنامه شما ممکن است شامل فروش یک محصول خاص و یا مراحلی باشد که برای قانع کردن مشتری خود استفاده می کنید. نوشتن استراتژی، جزئی جذایی ناپذیر از انواع روش های برنامه ریزی فروش است.
نیازهای خود را شناسایی کنید. هنگامی که به واسطه روش های برنامه ریزی فروش، استراتژی اصلی خود را عملی کردید، زمان آن فرا رسیده است که آنچه برای انجام کار نیاز دارید را مشخص کنید. نیازهای شما ممکن است مواردی مانند یک فروش جزئی یا یک برنامه آزمایشی عمده فروشی را شامل شود. همچنین می توانید لیستی از حساب ها را آماده کنید. نکته مهم، شناسایی نیازها از قبل اقدام به برنامه ریزی برای فروش است.
یک طرح عملیاتی ترسیم کنید. برنامه فروش، با استراتژی فروش همراه است که در مرحله پنجم شرح داده شده است: این یعنی یک لیست گردآوری شده از مراحل تاکتیکی است که برای انجام استراتژی، مورد نیاز خواهد بود. برنامه عملیاتی ممکن است شامل مواردی همچون نهایی کردن قیمت گذاری با شرکت قبل از انجام فروش باشد.

فرآیند برنامه ریزی فروش و چگونگی افزایش فروش سازمانی

برنامه ریزی فروش برای افزایش فروش

مشخصات یک برنامه فروش که باید بدانید!

سازماندهی منابع داخلی قبل از برنامه ریزی فروش

تعیین اهداف آینده و چشم انداز در برنامه ریزی فروش

مراحل برنامه ریزی فروش در نمونه پلن فروش

7 راهکار کاربردی برای اجرای بهتر روش های برنامه ریزی فروش

برنامه ,ریزی ,های ,روش ,یک ,هدف ,برنامه ریزی ,روش های ,های برنامه ,خود را ,ریزی فروش

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها


هیپنوتیزم و چار elc-bargh madraseyshad boardutin kavirtcrayaneh ویلیان موزیک کتابخانه باقرالعلوم (ع) شهرستان صومعه‌سرا درس و مدرسه دانش آموزان برتر ایران Daniel